söndag 17 februari 2013

Igår hade jag en toppen dag!
Börja med att gå upp tidigt sen ut till Eskilstuna vägen för att sedan ta bussen till Eskilstuna,
Buss j*veln stanna inte vid svea plan..han stanna knappt någonstans när någon skulle hoppa av..dom fick gå en buss hållsplats efter..gubbj*vel! :)
Jaja sen in och handla sen åkte jag, mamma, bror & Jenny till Västerås dit där syrran då har flyttat med sin kille!
allsång i bilen hade vi! Jag hade riktigt kul i bilen iaf haha, men dom ville att ja skulle stanna kvar i bilen medans dom gick till syrran, haha..ja så illa va de ;)
hade ju inte pratat på länge :( haha
Snacka om ute på landet dom bodde!
men shit va stor lägenhet, JAG DÖR..fint var de! tror jag flyttar in där (6)
Var riktigt mysigt :)
Sen var de bara tillbaka till Eskilstuna, vi va hos brorsan ett tag sen kommer Sara och hämta mamma och mig och vi drog och handla smått & gått, sen hem och hade myskväll!

Idag dock händer inte mycket..så de blir väl att ta de lungt!
Imorgon åker jag till Sara för att sova hos henne :)
Nej nu ska jag städa rummet lite smått!

CHAO /Caisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar