måndag 25 februari 2013

Min största kärlek
Som vissa redan vet så är jag förlovad med en underbar kille!
När vi gick i högstadiet(i 8:an) så börja mina kompisar umgås med Tobias så jag var med men kände honom inte så..Men en natt drömde jag om honom och de förändrade hela mitt liv, dagen efter när ja kom till skolan kunde jag knappt kolla på honom det pirrade så mycket i magen och sen bestämde jag mig att lämna det gamla skit livet och gå in på ett nytt och blev tillsammans med honom.
Men efter nått år så tog det slut men efter 2 år hittade vi tillbaka till varandra och skapade ett nytt liv tillsammans och här är vi förlovade!
Redo att bygga på vårat förhållande ännu mer!
Måste säga att det är inte många som hittat tillbaka men vi gjorde de,
Det va som alla sa "ni är gjorda för varandra ni kommer hitta tillbaka"
alla vet att det ska vara Tobbe & Caisa och det är skönt att höra!
Som sagt han är ju min fästman nu ;)
Han är mitt allt & kommer alltid att va!

Ni har ju säkert sätt att jag inte skrivit här på nya bloggen om honom men jag bor typ med han! (och hans familj) så är men honom nästan varje dag :)
& jag är så glad att jag är så tajt med hans familj & hans släkt!
dom har alltid funnits där!
och även han med min familj & släkt :)

<3
/ CAISA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar