söndag 17 februari 2013

Jaha Jaha!

Ja då ser man att lillsyrran har varit inne och ändrat “lite”, NU JÄVLAR!! Nejdå hon lever! Den ser lika kickass ut som förut, NÄSTAN så tänker gå in och ändra lite teckensnitt hehehe (a)! NU ÄRE KRIG! Nejdå vi kommer överens så bra så ;) Ska sätta mig och lägga till liten, sen tänkte jag leka lite i Photoshop så vi har lite “logobilder” som vi kan använda. Trodde inte det skulle vara så svårt med att börja designa i Photoshop igen, märks att man tappat lite av det hahah! Men men det kommer igen.

Förövrigt så ja som lillsyrran skrev så var familjen här och hälsade på. Diggade att det första syrran gör är att ta upp den tjockaste katten vi har och sätter henne framför sin fejja och säger: KOLLA ÖGONEN!!!! Ser ut som dom ska ploppa ut hahahaha!! ( Den katten har det utseendet, hon är tjock och ser ut som ögonen ska ploppa ut för hon stirrar så mycket ) men såg så jävla kul ut när hon lyfte henne. Jävla störd syrran är… hahah! Fick ju snyggaste bilden på henne med asså katten. Hon får ta och lägga ut den här sen! Men ja det var kul att dom kom över och vart som rena dagiset, märks ju inte att det är vuxna människor hahaha! Underbara<3 Diggar också syrrans shock över att vi inte bodde inte i stan som hon trodde hahahah…!!

Vafan har man gjort idag.. Hmmm inte ett skit typ haha! Sov inte så mycket i natt, sen har man inte känt sig så pigg heller så vart att slöa i soffan och kolla Smallville aa sen åkte vi och köpte grejer så vi kunde äta tacos, nom nom! Hade tänkt att träna egentligen, men blev icke så, Får ta och bli i morgon istället. Kanske sno någon av Chrilles föräldrars hundar och ta en promenad hmmm hmm! Något blir det i alla fall. Leta ett nytt jobb med, Baohouse har ju inte hört av sig så. Har inte heller (skönt som fan) fått tillbaka ansökan igen om pluggandet så det körs nog igång den 2 April. Skööönt!! Ska nå mitt mål, och där är jag fan bestämd som satan för en gångs skull!!! Jag ska bli det jag vill bli and thats it!

Nej nu sitter karln här och säger att jag ska testa och se om ett spel funkar på denna dator så man kan lira ihop med honom sååå..
OVER AND OUT// Elina

Ajuste
Looooove 
Gjorde denna i Photoshop, en beskrivning på syrran och mig Peace (Syrran) Rock´n roll (Jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar