tisdag 26 februari 2013

Mobilblogging by Elina

Tänkte jag skulle testa att blogga över telefon, har ändå inte mycket att göra. Kommer nog inte kunna somna om igen! Om inte så blir det nog att sätta sig vid datorn och nörda eller så blir det xboxet. Lillsyrran ringde för en stund sen och snackade lite skit, tur att hon finns! Vår mor fyller idag/imorgon, syrran berätta sin fina sak hon skulle göra till henne haha får se om det blir så och om hon slänger upp en bild, får hoppas! Så sjuk hon är alltså hahahaaa! Funderar också på att busa till det till i helgen då bror och mor ska firas haha!
Ska också lägga mig och fundera på vad man ska göra för att få bloggen lite mer spännande också. Har hjälpt lite nu när ni röstat eller vad man ska så keep on doing that här på sidan dom ni ser på lillsyrrans sida av bloggen. Syrran tyckte också jag lägger ut för lite bilder på mig själv... Hm! Så får väll slänga upp en då! Bara för att. En som jag tog för några dagar sen, lite gangsta stile ha ha ha!
Over and out// Elina

1 kommentar: