onsdag 20 mars 2013

Efter lång tid

Har jag tagit mig ork att skriva igen.. Mår inge bra alls, så gryyymt ont i huvet och ont i tame fan hela kroppen! Sjuk? Igen?! Nej det orkar jag fan inte med!! Dom från skolan har inte heller hört av sig så man börjar ju undra.. Vill plugga!!! Kom igen!! Sökt jobb med på reserven på sjukhuset så får se om dom hör av sig hur nu det ska gå ihop! Dock vill jag verkligen ha det jobbet så. Sen va är det med detta väder!? Man tog ju fram skinnjackan för att det var varmt ute och nu?! Det är ju redan snöstormen för fan!!! Så trött på detta väder för man blir ju inte piggare heller! Usch usch!!

Nu sitter man här i kalla lägenheten också och kollar film medan katterna tar kål på en hmmm! Ska ta mig i kragen igen och läsa lite i vårdhandboken osv, bara det att man inte orkar sitta vid datorn. Vill ha böcker men nej har man ikke råd med! Sen är jag sugen på att måla en batmantavla av någon anledning! Allt på samma gång! Åhh juste kände mig lite duktig faktiskt lyckades göra hemmagjorda köttbullar, nytt bröd och en ny wok på en och samma dag typ och allt vart bra, stolt brud som faaaan! Kickaaaaaasss!! Nej nu orkar jag inte skriva mer faktiskt men tänkte bara skriva en uppdatering dammmh dammh daaaaa!! Så! Over and out/ Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar