fredag 29 mars 2013


Ja det var ju ett tag sedan man bloggade!
Men nu har jag äntligen fått hem min data som är fixad och fungerar som den vore ny :D
Så nu kan jag börja blogga bättre!
Dock är jag sjuk nu..tok förkyld och ret hosta, hade även feber i natt..
Men idag är febern borta iaf, skönt det!

BLIR GALEN
det luktar påsk mat i hela huset och måste vänta enda tills imorgon för att få äta de :(

Ska även bli bättre på att lägga upp bilder..jag har ju faktiskt en bra kamera som jag fick i student present!
Men ibland har man ingen ork eller när man väl hittat något man ska fota så ligger kameran hemma :o
men men ska försöka bättra mig ;)

NU fick jag tillåtelse att öppna mitt påskägg som jag fick av min pojkvän, DET ÄR AS STORT!
väger 5 KG så nu har jag inte tid att blogga mer ;)
CHAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar