onsdag 13 mars 2013

Never going to be easy

Ligger här i sängen och panikslagen av uttråkighet, just hate it I Hate this. En sak som gör en ganska ledsen är när man väl har börja prata igen med en vän man förlorat och saknat och så försvinner personen igen. Det gör en lite ledsen. Men denna gång fick man reda på varför vilken gjorde saken lite bättre. Det löser sig nog med tiden får man hoppas.

Starten att börja gå ut och går varje dag igen har börjat och när det blir varmare blir det jogging. Saknar bara att ha cykel.. Det hade varit skoj.

Sen stör jag mig på att man inte orkar ta tag i saker fast man vill det so bad!! Fattar inte varför man inte gör något! Jag blir till och med irriterad på mig själv så jävla hårt. Men sen är det ju inte alltid lätt att bara göra saker heller. Jag är en sån som måste veta i förväg att det löser sig och allt går ihop. Hatar det! T ex jag vill verkligen jobba på sjukhus!! Varför söker jag ingen tjänst? För att jag vet inte om jag kommer kunna ta mig dit hela tiden osv! Allt är inte lätt att göra på egen hand. Inte lätt heller när man inte vet vart man ska vända sig! Aja om jag nu blivit accepterad till plugg så borde dom höra av sig på måndag så får verkligen hoppas!! Så man sen kan söka till högskola!!!!!!!

Nu ska jag lägga mig och läsa i brist på annat!
Over and out// Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar